تولیدکننده کربنات کلسیم پوشش دار با بهترین کیفیت

یک تولیدکننده کربنات کلسیم پوشش‌دار در بازار رقابتی این محصولِ مفید و پرکاربرد فقط با تولیدی باکیفیت و ارائه بهترین قیمت می‌تواند حرفی برای گفتن داشته باشد. انواع پودر کربنات کلسیم پوشش‌دار یا کوتد شده با خصوصیات همگن‌پذیری بیشتر با مواد پلیمری و انواع رنگ‌ها، یکی از کلیدی‌ترین پودر‌های معدنی مورد استفاده در صنایع مختلف است. پوشش‌دار کردن پودر‌های حاصل از سنگ‌های معدنی به سازگاری آن‌ها با مواد روغنی و مشتقات نفتی کمک می‌کند. این کار توسط یک ماده چربی اسیدی اشباع‌شده انجام می‌گیرد. پودر کربنات کلسیم پوشش‌دار همچنین محصولی مقرون‌به‌صرفه است و خصوصاً نیاز تولیدکنندگان مواد پلیمری را برای تهیه مواد اولیه گران‌قیمت برطرف می‌کند. محصول یک تولیدکننده کربنات کلسیم پوشش‌دار با بهترین قیمت باید از خلوص بالای مواد و بسته‌بندی مناسب برخوردار باشد، وگرنه قیمت ارزان‌تر تولیدات آن یک مزیت محسوب نمی‌شود.

 

کربنات کلسیم پوشش دار

بهره‌مندی از مدیریت قوی، فناوری پیشرفته و معادن غنی از منابع کربنات کلسیم، یک تولیدکننده کربنات کلسیم پوشش‌ دار را از سایر رقبا جدا می‌کند. این محصول که با نام پودر کربنات کلسیم کوتد هم شناخته می‌شود یکی از پرمصرف‌ترین محصولات پرکننده در صنایع مختلف است. کارخانه‌های تولید رنگ و پلاستیک بیشترین مصرف پودر کربنات کلسیم پوشش‌دار را دارند، چون به علت خاصیت آب‌گریزی مواد اولیه‌شان، به ماده پرکننده آب‌گریز و سازگار با این ویژگی هم نیاز دارند. پوشش‌دار کردن پودر کربنات کلسیم از طریق افشاندن محلول چربی اسید استئاریک روی پودر کربنات کلسیم ساده صورت می‌گیرد. پودر کربنات کلسیم بدون پوشش برای مخلوط شدن با مواد پلیمری ویژگی مناسبی ازلحاظ ایجاد اصطکاک ندارد. کربنات کلسیم پوشش‌دار یا کوتد شده این مشکل را در مورد سطح آب‌دوست پودر کربنات کلسیم برطرف می‌کند و با کاهش سطح اصطکاک به همگن شدن این ماده با مواد پلیمری اولیه کمک می‌کند. شرکت تولیدکننده پودر کربنات کلسیم پوشش‌دار نسیم در شهر الیگودرز در استان لرستان واقع شده است و موقعیت جغرافیایی خوبی در منطقه دارد. صنایع مختلف همیشه مجبورند به‌جز قیمت مواد اولیه، هزینه زیادی بابت حمل‌ونقل مواد خریداری شده به کارخانه‌ها تقبل کنند. ازاین‌جهت موقعیت جغرافیایی یک شرکت تولیدکننده انواع پودر کربنات کلسیم برای کاهش دادن هزینه‌های حمل‌ونقل مواد، می‌تواند موردتوجه مراکز صنعتی قرار بگیرد. شهر الیگودرز ازلحاظ موقعیت جغرافیایی، هم به تولیدکنندگان مرکز کشور نزدیک است و هم دسترسی کوتاه‌تری به کارخانه‌های غرب و جنوب غرب کشور دارد. البته گاهی برای مصرف‌کنندگان تخصصی و برتر پودر میکرونیزه کربنات کلسیم پوشش‌دار، کیفیت محصول مهم‌تر از هزینه‌های حمل‌ونقل آن است، درنتیجه کیفیت بالا را در اولویت قرار می‌دهند.

پودر کربنات کلسیم پوشش دار

قیمت و فروش پودر کربنات کلسیم پوشش‌دار با کیفیت بالا

قیمت پودر کربنات کلسیم پوشش‌دار با توجه به مراحل بیشتر و نوع اقداماتی که برای تهیه و بهره‌برداری از آن نسبت به پودر کربنات کلسیم بدون پوشش یا ساده لازم است، تعیین می‌شود. این محصول برای صنایع مختلفی ازجمله رنگ‌سازی و پوشش‌های پودری ارزشمند است، پس بیشتر تولیدکنندگان سعی می‌کنند پودر کربنات کلسیم پوشش‌دار را با کیفیت بالا و درجه خلوص مناسبی به فروش برسانند. کربنات کلسیم در حالت ساده و غیر کوتد شده هم مصارف زیادی دارد، اما فروش پودر کربنات کلسیم پوشش‌دار کاربرد‌های این محصول را گسترش می‌دهد و به همین جهت اهمیت زیادی برای اقتصاد کشور دارد. کربنات کلسیم در حالت طبیعی بعد از انتقال از معادن و پودر شدن، آب‌دوست است، به این معنی که تمایل دارد آب را جذب کند و با آن مخلوط شود. این محصول همچنین به‌راحتی در آب حل می‌شود و در ترکیب با مواد دیگر مثل خاک در حفاری، یک پوشش محکم‌تر را تشکیل می‌دهد. این ویژگی پودر کربنات کلسیم که برای برخی از صنایع کاربردی است، در صنایع دیگر که از مواد اولیه آب‌گریز مثل فرآورده‌های نفتی استفاده می‌کنند، یک ایراد به شمار می‌آید. طبیعتاً این صنایع باید به سراغ استفاده از مواد پرکننده دیگری بروند، اما فراوانی و ارزان بودن پودر کربنات کلسیم باعث شده که متخصصان را به فکر هماهنگ‌سازی این ماده برای صنایع متنوع‌تری بیندازد. صنایعی مانند پلیمر و ساخت تجهیزات پلاستیکی از دسته صنایعی هستند که از ویژگی کربنات کلسیم پوشش‌دار بهره می‌برند. تا قبل از استفاده از پودر کربنات کلسیم کوتد و سازگار شده در این صنایع، اختلاط دو ماده آب‌دوست و آب‌گریز اصطکاک زیادی ایجاد می‌کرد و درنتیجه ماده ترکیبی همگنی به دست نمی‌آمد.

 

کربنات کلسیم پوشش دار

قیمت کربنات کلسیم پوشش‌دار به این دلیل بیشتر از پودر ساده آن است که دانه‌های این ماده معدنی توسط یک پوشش چربی اشباع به نام اسید استئاریک آب‌گریز شده است. یک تولیدکننده کربنات کلسیم پوشش‌دار از این طریق خاصیت ذاتی پودر کربنات کلسیم را تغییر می‌دهد تا اصطکاک آن را برای اختلاط با مواد آب‌گریز کاهش دهد.
کربنات کلسیم پوشش داده شده به‌غیراز مواد پلاستیکی، در رنگ‌ها، انواع کاغذ‌ها، سرامیک‌ها، چسب‌ها و... به‌عنوان پرکننده و توزیع‌کننده مواد استفاده می‌شود. اگر به دنبال خرید کربنات کلسیم پوشش‌دار یا ساده هستید، شرکت نسیم پودر الیگودرز تولیدکننده عمده این محصول با کیفیت بالا است.